Trött

Tröttare, tröttast. Det är så jag känner mig idag. Låg och funderade en massa när jag skulle sova igår, så det tog väl ett tag innan man somnade. Ska i varje fall iväg om ett tag och äta lunch med någon som alltid gör mig glad.
Annars har jag känt mig riktigt tråkig dom sista dagarna och det känns verkligen inte som att jag har något roligt att skriva om, står bara helt still där uppe och har total skrivkramp.
Det kan jag ju inte acceptera nu när man varit så seriös och skaffat sig en blogg där man tänkte skriva om en massa roliga saker. Ska ta mig en riktig funderar över vad jag kan komma på för kul grej att dela mina tankar om eller så kanske man har sådan tur att någon rolig händelse bara ramlar över en idag.
Den som lever får helt enkelt vänta och se. Hoppas ni alla får en riktigt bra söndag nu.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Hittade till din trevliga blogg via ditt gästboksinlägg i Vira och Yessys sida.

Vilken liten sötnos du har :). Kommer att följa era strapatser om du fortsätter blogga. Det där med skrivkramp känner jag så väl igen...men det brukar släppa efter ett tag. Själv uppdaterar jag ej min blogg varje dag utan max 2 ggr per vecka.

Ditt inlägg om aktivering var väl skrivet och tänkvärt, och som du säger, det bästa är ju att ge hundarna både och, både fysisk och mental träning. De är ju skapta för det.

Lycka till och jag väntar med spänning på nya bilder på Huginn.

Mvh

Erika

2010-01-31 @ 13:47:04
URL: http://erikaahlberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0