Rod har ordet

Jag är en liten Chihuahua kille på knappt ett år som väger 3 kg som bor tillsammans med Huginn. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om han ännu, visst är det kul att leka och busa tillsammans med han, men han har en tendens till att bli lite väl sprallig och springer bara rakt över mig eller ännu värre rakt in i mig och det tycker inte jag är så roligt. Detsamma gäller när jag går fram och ska ha dragkamp med han med någon av alla våra leksaker, detta slutar bara med att jag biter mig fast i leksaken och vägrar släppa när Huginn släpar iväg både leksaken och mig rakt över vardagsrums golvet.
Jag tycker bara att det är väldigt orättvist att han är större och mycket starkare än mig och jag fick mig en riktig chock när han sa att han ska bli ungefär fyra gånger så stor som han är idag, tänkte bara att hur ska det här gå? Det är ju jag som är äldst av oss två och jag tycker således att det är jag som ska bestämma, men han skiter fullkomligt i vad jag säger. Har försökt att sätta han på plats några gånger men det slutar bara med att husse får gå in och bryta för att jag inte ska göra mig illa. Önskar att jag var lika stor som han är, för då skulle han få se på fan säger jag bara, för jag är en stor kille i en liten kropp helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Christina

hahahahaha jätte bra vill höra Inas perspektiv också.

2010-01-27 @ 09:35:46
URL: http://triasminiochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0