Miljöträning

Var nere en sväng på ICA i centrum och träffade lite gamla jobbarkompisar och snackade lite skit. Åkte dit för att handla några små saker och för att fördriva lite tid innan jag skulle träffa Bosse, men jag kom hem utan några grejer och fikan med Bosse vart inställd då det vart en hektisk dag på jobbet för han.
Passade på att gå en runda med lille Huginn i centrum när jag var där och det gick riktigt bra. Var mycket folk och stoj och stim på en del ställen men han skötte sig väldigt bra, lite jobbigt dock att en del personer verkar ta så illa vid sig av att dom inte får hälsa på den söta lilla valpen. Dom har väl svårt att förstå att jag inte vill ha en hund som tror att han ska få hälsa på allt och alla, utan att det är jag som bestämmer vilka han får hälsa på.
Ska nu gå ut på en promenad med vovvarna och sen kommer Max med pizza strax efter klockan sex. Sen blir det slapparkväll med några öl och kanske kolla någon rulle på tv.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så får man en "stackars hund" blick..för att den glada lilla valpen inte fick hälsa..haha. Har nog med detta problem med min söta lilla terrier som älskar folk och tidigare gärna försökt springa fram till första bästa människa. Då var matte elak som blev sur när han gjorde så ;)

2010-01-30 @ 12:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0