Lördag

Idag blir lille Huginn 12 veckor gammal.
Själv är jag ganska pigg och glad idag. Hade en trevlig kväll igår när Max var på besök, men Huginn vart rätt över trött mot slutet på kvällen och var riktigt jobbig ett litet tag efter det att Max gått.
Tror att han förbruka mycket energi igår, då han nu ligger och sover igen efter det att han ätit och varit ute. I vanliga fall så brukar det bara vara bus och lek som gäller vid den här tiden, så man får väl passa på och njuta av lugnet.
Nu blir det en kopp kaffe för mig och sen får vi se vad man ska hitta på för något spännande idag.
Hoppas ni alla får en trevlig dag i kylan och att ni alla har lika fint väder som vi har här.
Bild från igår kväll


Kommentarer
Postat av: Karola

Vilken härlig bild ;-) Kul att du köpt valp från Divaheden, jag har varit där med min tik och parat med Arec..



Ha det gott!

2010-01-30 @ 12:14:20
URL: http://www.123minsida.se/gersheps

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0