Kloklippning

vart det igår kväll. Det här var andra gången husse klippte klorna på mig sen jag flyttade in för en vecka sen, fast den här gången var jag väldigt mycket lugnare än vad jag var första gången. Efter första gången så hade husse ett rivmärke i ansiktet då jag verkligen inte tyckte att vi behövde klippa mina klor, tror därför att husse vart lite förvånad när jag den här gången bara la mig snällt o fint och lät han klippa dom utan minsta motstånd.
Nu ligger jag i soffan med mitt ben och husse har sagt att vi nog ska träffa någon som heter Bosse idag och träna lite. Tror nog att det blir bra då jag träffat honom en gång tidigare och vad jag minns från det så var han väldigt snäll och busade lite med mig. Nää nu ska jag återgå till att tugga på mitt tuggben. Vov vov!


Kommentarer
Postat av: Lotta

2010-01-21 @ 11:45:51
Postat av: Lotta

hej på er...

Roligt att få följa er ;)..

Ser att soffan har erövrats av kungenler..



Ha en bra helg..

2010-01-21 @ 11:48:02
URL: http://divaheden.se
Postat av: Norrlänningen

Huginn: Den där Farbror Bosse kan vara en stökig typ ibland, blir han för jobbig så tugga på han istället ;-)

2010-01-21 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0