Kallt kallt kallt

Har vart ute en sväng med Huginn nu så att han har fått utforska ytterliggare en del av världen. Kan väl säga att både jag och han tyckte att det var bra kallt, men tror faktiskt att jag frös mer än han. Enligt termometern så var det inte mer än -8, men det kändes som att det var -20 ungefär. Tycker att det räcker med vinter nu och att våren kan komma, men det lär nog inte inträffa än på ett tag. Dom säger ju att det ska snöa massor imorgon och att det sen ska bli ännu kallare igen, så det är väl inte för inte att man önskar att man befann sig på varmare breddgrader nu.
Nu är vi i alla fall åter inne i värmen och jag sitter och dricker en kopp med varmt kaffe och lillen ligger vid mina fötter och sover. Måste bara säga att jag är väldigt stolt över min lilla kille också över hur fort han har lärt sig det här med rumsrenhet, han kommer verkligen och hämtar mig nu och visar väldigt tydligt att han är nödig och vill gå ut, så det har inte hänt en ända "olycka" inne dom senaste fyra dagarna.
Hoppas nu att ni alla får en fortsatt trevlig dag och så får vi se vad vi återkommer med för något ikväll.

Kommentarer
Postat av: Caroline & Minna

Det var en stilig liten buse du hade där! Hur gammal är han nu? :) Du aktar dig nog för tänderna kan jag tro, är så glad att Minnas sylvassa tänderna är borta, nu kan vi kampa på riktigt haha!



Lycka till med all träning! Jätteroligt att hitta nya hundbloggar, speciellt när det handlar om schäfrar! ;)



Hälsningar /Caroline & Minna

2010-01-26 @ 17:08:45
URL: http://hedeforsensminna.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tack :)

Han blir 12 veckor nu på lördag..

2010-01-26 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0