Hmm

Undrar vad husse tänkte idag egentligen? Jag vaknade vid halv åtta vilket visserligen är en timme tidigare än vad jag brukar. Väcker husse så att jag får komma ut och kissa, men sen får husse för sig att vi ska gå och sova lite till. Förstår inte hur han tänker då stackars lilla jag är jätte hungrig, det bara kurrar i magen! Hur som så går vi och lägger oss igen men jag gör mitt bästa för att han inte ska kunna somna om, sjunger och piper så där fint som alla vi gråa schäfrar är så duktiga på, går och biter han lite i armbågen och gör mig allmänt jobbig bara. Efter ca en halvtimme ger husse upp och går upp, jag studsar upp och ner av glädje och hoppar nästan rakt igenom säcken med mat när han tar fram den. Nu är jag i vilket fall mätt och belåten i ett par timmar till innan jag blir hungrig igen, är tydligen ett litet matvrak enligt husse och vill helst bara ha mat hela tiden. Vart på promenad tillsammans med dom små vovvarna och uträttat mina behov och passade även på att försöka hoppa lite på och busa med lilla Chihuahuan Ina, fattar inte varför hon blir så sur, jag gör mig ju så rolig jag kan men hon blir bara skit sur. Nu ska jag ta och vila lite så att jag kan ut och upptäcka världen lite senare idag. Vov Vov!
Lilla Ina


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag skulle vilja höra Inas och Rods perspektiv oxå)

2010-01-22 @ 12:42:09
URL: http://triasminiochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0